tiistai 10. kesäkuuta 2008

Epäonnistunut muffinikokeilu

Innostuin tekemään sitruunaisia muffinsseja - tässä tulos kuvitettuna vaiheittain.

Ensimmäisessä kuvassa kaikki näyttää vielä hyvältä, muffinssit nousevat kauniisti.
Mutta sitten alkavat vaikeudet; kauniin kohoamisen jälkeen ne lässähtävät.



















Täysin epäonnistuneesta lopputuloksesta huolimatta koristelin muffinssit. Tässä säälittävä lopputulos.





Mikä ihme meni pieleen? Se selvisi vasta pienen pähkäilyn jälkeen: olin unohtanut taikinasta kananmunat. Voi ei! Käytin ainoan sitruunani tähän, joten uusi kokeilu jää jollekin toiselle päivälle, kun muistan ostaa uuden sitruunan. Pöh.

3 kommenttia:

Merituuli kirjoitti...

no eipä jäänyt paljon syömistä ;D. tuommoista se välillä on, fiilis on tuttu. mutta toisaalta, tuskin teet toiste samaa virhettä.

"eksyin" keittiöösi Foodyn kautta. kiva löytää uusiakin ruokabloggaajia itsemme lisäksi.

ja oli myös kiva nähdä että vierailet joskus meilläkin. tervetuloa taas! :)

La fille du vent kirjoitti...

Aivan, ensi kerralla muistan ihan varmasti tarkastaa, että olen muistanut kaikki aineet!

Olen lukenut muiden ruokablogeja jo pitkään, mutta omaani olen pitänyt vasta muutaman viikon - on ollut tosi hauskaa. Ettekös tekin ole aika uusia bloggaajia..?

Merituuli kirjoitti...

jees, niinhän tuossa kommentoin - kiva löytää uusiakin ruokabloggaajia itsemme lisäksi. ;) maaliskuulta taitaa olla 2 postausta, joten silloin tämä touhu alkoi.

ruokablogaaminen on ollut kyllä tosi hauskaa puuhaa ja jo nyt olen oppinut paljon monesta asiasta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...